måndag 12 februari 2018

Hemsidan - Mitt grekiska Kök



Här på Mitt Grekiska Kök kan du hitta fina recept med smak av Grekland. Jag har använt mig av några och tycker om det jag lagar. På hemsidan kan du också hitta resereportage som rör sig i detta land. Det är en kille vid namn Marcus som har denna härliga hemsida. Man blir glad var gång man går in där och får se alla dessa fina bilder på Grekland.

Genom en kontaktsida kan man skicka frågor till denne man om allt du vill ha svar på om just Grekland. Kan han ej svara dig skickar han vidare dig på någon länk han har hittat, så du ändå får ett hyfsat svar på dina frågor.

Passionen för Grekland går för mig aldrig över. Det är ett land jag alltid kommer att återvända till. Kanske jag en dag vid pensionen bosätter mig här och bara njuter av fin sol och blåa blåa bad. Detta  skulle vara det mest ultimata i mitt liv. Ett skönt boende på varmare breddgrader, där man bara får vara.

Länk till Mitt Grekiska Kök:  http://www.mittgrekland.se/mittgrekiskakok

   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar