onsdag 3 januari 2018

Roliga appar jag använder mig ut av.



Genom att ha en touchtelefon har man tillgång till appar. Man kan inte undgå att ladda ner någon av dem, de berikar lite ditt liv i olika aspekter. Här är de jag använder mig av.

BOOKING.COM = Här reserverar vi snabbt ett boende när vi är ute och reser. Enkelt och smidigt hittar man det man behöver.

What´s App = Här kan man prata med sina nära och kära väldigt enkelt, gratis. Om man vill skicka meddelande går det också bra.

Riktiga Vykort = Här skickar du egna tagna foto till de du känner med Post Nord. Enkelt och smidigt och inte alls så dyrt. Blir en personlig och fin hälsning.

Pic Collage = Här ordnar du dina foto i fina collage med applikationer och bakgrunds färger. Väldigt kul, kan sedan skickas iväg via appen Riktiga Vykort.

Instagram = Skaffa denna nyligen, ja här delar du foto med andra. Ett litet minne som kan få andra att inspireras om vad som finns i världen, vad som helst.

TED = Här kan man ta del av all slags föreläsning, olika ämnen om precis vad som helst penetreras av duktiga föreläsare, oftast på engelska.

ARLA = Recept i massor på ett lätt åtkomligt sätt. Bara att ta fram i affären för att få inspiration.

SPOTIFY = Musik i massor, välj och vraka på allt det där du tycker om.

Tripadvisor = Här kan du läsa och skriva dina egna recensioner på det du har upplevt på resor du gjort.

Play Magnus = Min senaste app, här spelar du mot Magnus Carlsén, schackspelaren. Man spelar mot honom i olika åldrar, jätteskoj om man gillar schack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar