onsdag 24 januari 2018

Spellista för vårvintern



Här är en musiklista jag just nu kör flitigt hemma. Sköna lugna låtar med fina feelings.

  • Tiny Dancer - Elton John
  • When I Dream at Night - Marc Anthony
  • Secret Garden - Bruce  Springsteen
  • Rhythm of the Rain - Dan Fogelberg
  • Both sides now - Unni Wilhemsen
  • The living years - Mike and the Mechanics
  • Didn´t I tell you that I loved you - Erann DD
  • Stay Alive - José Gonzalez
  • A heart in New York - Art Garfunkel
  • Still Crazy after all these Years - Paul Simon
  • One hundred ways - Quincy Jones
  • Home thoughts from abroad - Clifford T. Ward
  • I hope you dance - Ronan Keating
  • Never saw a Miricle - Curtis Stigers
  • Beautiful in my Eyes - Joshua Kadison

Håll till goda med denna fina musik, hoppas ni kommer att gilla den.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar