måndag 1 januari 2018

Dina planer för året



Som jag har skrivit tidigare, så är det spännande att få planera sitt år de där första skälvande dagarna på det nya året. 2018 kan bli det där fantastiska fina året med rätt planering.
Jag brukar skriva en lista, som jag sen sparar. Prickar sen av stort som smått, av det jag införlivat. Av det jag skriver ner kanske inte allt blir uppfyllt, men i gengäld kan det komma nytt, som jag inte hade räknat med. Roliga upptåg som blir en bonus.
Din lista kan bli lång eller kort, beroende på hur detaljerad du gör den. Små och stora saker skrivs ner och en längtan föds mot härliga stunder tillsammans eller bara alldeles ensam. Allt väljer du själv.
Drömmar är det bästa man kan göra och att få dessa upplevelser uppfyllda är ju inte dumt.
Eller hur? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar