tisdag 29 mars 2016

Takida - You learn



You Learn, Svensk Översättning - Du lär dig.
Det finns ingen som är den andre lik
Det ligger i dina händer
Det ligger i alla våra händer
Lyssna till din moder
Gör dig fri från dina bojor
Det är när du gråter som allt upphör
Och du lär dig likt skuggan som flyter i regnet
Likt ett främmande ljus i mörkret
Som visar dig vägen
Jag för med mig elden (passionen)
Jag kommer att älska dig
Jag kommer också att såra dig
Allt vi behöver är skydd
Från de icke-älskande
Från de kyliga andra
Och du lär dig likt skuggan som flyter i regnet
Likt ett främmande ljus i mörkret
Som visar dig vägen
Och du lär dig
Att det vi känner inte är smärta
Bara doften av det är nog
Den bländar mig med behag
Det finns inga måsten gör det på ditt sätt
Likt skuggan som flyter i regnet
Och du lär dig
Och du lär dig
Och du lär dig
Och du lär dig
Och du lär dig, och du lär dig, och du öär dig, lär dig
Likt skuggan som flyter i regnet
Likt ett främmande ljus i mörkret
Som visar dig vägen
Och du lär dig
Att det vi känner inte är smärta
Bara doften av det är nog
Den bländar mig med behag
Likt skuggan som flyter i regnet
Likt ett främmande ljus i mörkret
Som visar dig vägen
Lär du dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar