måndag 1 januari 2018

Nytt År nya möjligheter!



Nytt år ger nya möjligheter. Planera ditt år väl, för att skörda fin frukt. Ge dig själv löften om det där goda du vill uppnå. Det kan vara vad son helst...
Jag brukar få en hint om hur året skall bli lite genom att läsa ett årshoroskop. Jag gör det lite på skoj bara, men det brukar alltid vara en smula upplyftande. Man kan ju alltid styra sina steg mot allt det där goda. Glada tankar sprider sig i kroppen och jag håller modet högt. Jag kommer återkomma till detta med att ha positivitet i sina tankar i ett annat inlägg om Attraktions lagen.
Att på årets första dag känna pirr över årets resterande dagar, är en nerv i sig. Nerven som ger dig längtan åt de drömmar du vill uppfylla. Stort som smått skall ju gå i uppfyllelse, eller hur. Nya möten med människor som berikar din själ.
Det första som händer under januari, är att man plockar undan julen.  Efter det börjar man förbereda för vårens ankomst. Här i Sverige har vi två väldigt mörka månader att ta oss igenom. Men att tänka längre fram, kan man ta sig igenom detta också. Belöningen kommer...
I år får vi önska oss en bättre sommar. En sommar med temperaturer som ger indikationer om att det verkligen är sommar vi har. Jag tror på sommaren i år. Min plan är att få bada i havet i år. Vad har ni för planer?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar