söndag 1 mars 2020

Kreativit skapande i 12 steg




I 12 steg kommer jag nu utveckla min kreativitet. Denna bok erbjuder då en kurs i 12 veckor för detta ändamål. Härlig läsning med veckouppgifter som skall befrämja ditt skapande. I denna kurs ingår det att man gör morgonsidor varje dag, ett slags dagbok, där du skriver av dig alla dina hinder som står i vägen för ditt skapande. En gång i veckan ska du också ha en konstnärsträff med dig själv, där du i din ensamhet och fria tid tar dig an något konstnärligt ämne, som ger dig inspiration.

Under dessa 12 veckor jag kommer använda mig av denna bok, skall jag erövra min trygghet, identitet, makt, integritet, mina möjligheter, mitt överflöd, styrka, empati, självbevarelsedrift och tro. Härliga ord i kampen på ökad kreativitet. Jag hoppas på detta, då jag redan nu har tre motiv till tavlor jag vill måla upp, och då skall inga hinder stå i vägen.

Jag tror på detta, vad gör ni?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar