onsdag 4 december 2013

Ett roligt verktyg i ditt resande - tripadvisor


När jag åker någonstans på semester använder jag mig av Tripadvisors sidor för att komma åt recensioner människor har gjort om hotell, sevärdheter och restauranger. Dessa stämmer rätt bra om hur det är, i alla fall så får man en uppfattning om hur det kan vara.
 
Även jag lägger in mitt vetande om de ställen jag besökt. Tripadvisor är ett bra verktyg för att kolla upp ditt resande och gör stor nytta för andra, där de kan ta reda på vad du tycker.
 
Dessutom kan du göra en resekarta över de ställen på jorden du varit och Tripadvisor gör en beräkning på hur stort område du täckt. Just nu är jag uppe i 7%. Inte mycket tycks, men dock världen är stor.
 
Så varför inte göra dina medresenärer en tjänst och recensera en resa och folk får reda på vad du tycker, bra eller dåligt.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar