onsdag 15 januari 2020

Boklista för 2020



Det är en del böcker som jag vill beta av i år. Fått för mig att jag skall läsa en del faktaböcker om barns kreativa skapande. Kanske jag ändrar inriktning på mitt arbete och då behöver jag lite material att jobba med.

Bokrean här i Sverige startar den 25:e februari och då laddar jag upp med en del böcker där med. Klassiker, kokböcker och någon faktabok inhandlas då. Är väldigt spända på vad som kommer säljas dessa dagar.

Min lista för i år är:

  • Brott och straff av Dostojevskij
  • Lev Kreativt av Julia Cameron
  • Lära barn skapa av Rob Barnes
  • Skapande verksamhet i förskolan givits ut av Studentlittratur
  • Den som hittar sin plats tar ingen annans av Tomas Sjödin
  • Diy Dao av Peter och Johnny Torssell


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar